Threads, Kullanıcılarının Çoğunu Kaybetmesine Rağmen X’ten 8 Kat Daha Fazla Etkileşim Aldı (Nasıl Yani?!)
Meta, geçen ay eski adıyla Twitter olan X’e rakip olacak metin tabanlı uygulaması Threads’i piyasaya sürdü. Yeni uygulama ilk başlarda çok ilgi görse ve 100 milyon kullanıcıyı aşsa da zamanla popülaritesini kaybetti. Mark Zuckerberg de son zamanlarda kullanıcıların yarısından fazlasının kaybolduğundan bahsetmişti.
Bununla birlikte, Website Planet adlı bir şirket tarafından yapılan bir analiz, Threads’in önemli miktarda kullanıcı kaybettiğini, ancak yine de çok sayıda kullanıcı kaybettiğini göstermiştir. daha fazla etkileşim elde edinaçıklığa kavuşmuş.
Popüler hesaplar, Konularda X’ten 8 kat daha fazla beğeni alıyor
30 marka, her iki platformda da beğeni ve yorum sayısına göre karşılaştırıldı. sonuç olarak eğer daha az takipçisi olmasına rağmenThreads’te X’e göre daha fazla etkileşim aldıkları ortaya çıktı. Bu durum, hesapların dördü hariç hepsinde,yani %87’sinde görülmüştür.
Web sitesi Planet, beğeni sayıları arasında büyük bir fark olduğunu söylüyor. Ortalama olarak, şirketler Konularda X’ten sekiz kat daha fazla beğenialıyor.
Örneğin Reuters haber ajansı, çok daha az takipçiye sahip olmasına rağmen Threads’te 6,5 kat daha fazla beğeni alıyor. Reuters’in Twitter’da 25.6 milyon, Threads’de 550 bin takipçisi olduğunu varsayalım. Öte yandan Threads’te X’e göre %85 daha az takipçiye sahip olan Red Bull, Meta’nın platformunda 23 kat daha fazla beğeni aldı.
Analiz, kullanıcı sayısındaki önemli düşüşe rağmen konu marka etkileşimi olduğunda Threads’in öne çıkmayı başardığını gösteriyor. Bu bilgilerin firmaları Threads üzerinde paylaşım yapmaya teşvik edebileceğini söylemek mümkün. Gelecek yeni özelliklerin de katkısıyla uygulamanın istediği yerlere gelip gelmeyeceğini zaman içinde göreceğiz.